torsdag 21 augusti 2014

Julkort

Julkort!
Här kommer ett gäng med olika julkort jag gjorde förra året till nära å kära.
Så ser verkligen fram emot att göra årets julkort å se om man utvecklats under året som gått.
Mina första inlägg här i bloggen kommer först å främst att läggas in för att visa lita av vad jag gjort under dom snart två åren som jag hållit på med scrapbooking å altring av böcker, men sen kommer inläggen att visa steg för steg på sånt jag gör så gott jag kan i alla fall.

Om ni tycker om de ni ser i min blogg så följ mig gärna å skulle nåt vara av intresse så är de bara höra av sig till mig för säljer även både kort å altrade böcker för alla tillfällen.

Kram på er å hoppas ni gillar de ni ser, lämna gärna en liten kommentar på vägen ut.

Julkort 1

Julkort 2

Julkort 3

Julkort 4 & 5

Julkort 6 & 7

Julkort 8 & 9

Julkort 10

Julkort 11

Julkort 12

Julkort 13

Julkort 14

Julkort 15

Julkort 16

Julkort 17

Julkort 18 Min sons å hans underbara sambos

Julkort 19


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar