torsdag 25 september 2014

Bröllopskort

Bröllopskort i rött å cream färgat!

Hejsan alla pysselglada idag bloggar jag Laila Gustafsson för Helihak som gäst DT.

Jag tänkte prova mig på att göra ett bröllopskort idag eftersom jag ska gifta mig till sommaren och tänkte de kunde vara skoj prova göra ett eget å se hur de blir.
Min tanke är att jag ska göra mina egna när de väl gäller sen så ville testa lite å se vad ni tycker samtidigt.

Jag plockade fram lite olika utstansade saker som jag har fått via rakar för att se vad de blir av de hela så nu kör vi alla.......kortbasen är creamfärgad å de utstansade är i rött.

Så här blev mitt slutresultat av försöket till ett eget bröllopskort.
Vill ni se hur jag gjorde så är de bara kika in i helihaks blogg där har jag visat mer ingående lite steg för steg hur jag gjorde detta kort.

Så här blev insidan av kortet

Så här ser baksidan ut av mitt bröllopskort

Så detta blev resultatet av mitt försök till att göra ett eget bröllopskort.

Här kommer länken till Helihaks blogg:

Ha de gott så hörs vi snart igen Kramar Laila

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar