söndag 7 september 2014

En annorlunda altring.

En annorlunda altring i gult å svart!

Idag har jag mått allt annat än bra, men som alltid så är pysslet mitt en otroligt bra avkoppling å får mig att må bättre å glömma de onda.
Då kom jg å tänka på min underbara älskade väns förfrågan om att få se en annorlunda altring i gult å svart som är vårat hockeylags färger. 
Så satte mig å funderade en stund sen började jag med en lite annorlunda vikning av en bok å medans jag vek den så började bilden av hur den skulle se ut ta form i huvudet å visste att resten faller på plats när jag väl börjat de brukar de alltid gör å så även denna gång.

Här kommer några bilder av resultatet.

Stämplade ett litet hörn i varje hörn av boken som jag sen satte några rhinestones i guld på för vad passar bättre när vårat älskade hockeylag tog just GULD.
Papperet fick bli et med lite humlor på för dom passar så bra in på vårat lag färgmässigt.

Satte lite löv å blommor på nedre delen av boken som jag sen penslade på lite glitterlim på.
Blommorna har jag fått tag i hos Gunilla som har Helihak så även pärlbanden i svart som ni ser på bilden, länkar till henne hittar ni längst ner i inlägget.

Stämplade upp denna text på ett papper som jag sen limmade fast med limpistolen, själva texten kommer från bildmålarna länk till den kommer oxå längst ner i inlägget.
Dragonflies heter sländorna som är utstansade å sen färgade med Distress ink dynorna svart å gul som jag skaffat från Gunilla på Helihak länk till både diesen å stämpeldynorna kommer oxå längst ner i inlägget. Satte även glitterlim på dessa för effektens skull. 

Så detta blev resultatet av de hela när jag var klar med boken en superskoj bok att göra å TACK älskade vännen Anita för tipset om en gul å svart altrad bok på lite annorlunda vis.

Här kommer länkarna till lite olika saker jag använde till denna boken:










Hoppas ni tyckte om de ni såg å vill prova själv....!

Ha de bra å på återseende Kramar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar