måndag 8 september 2014

Kortblandning från tidigareutam

En kortblandning från tidigare!

Här kommer lite blandat med kort från förra året å från tidigare i år allt från beställnngar å utmaningar å tävlingar jag deltagit i som varit super skoj.

Kort 1 
Card in a box super skoj att göra.

Kort 1
Från sidan.

Kort 1
Från andra sidan.

Kort 2
Bokkort lite klurig att få till bra men såååå himla skoj att göra.

Kort 2
Hur de blev invändigt.

Kort 2
Bakifrån.

Kort 3
Att göra ett annorlunda kort där man kan lägga ett presentkort eller en present i.

Kort 3
Från sidan.

Kort 3 
Uppifrån.

Kort 3
Bakifrån.

Kort 4
Toolboxkort framsidan.

Kort 4
Hur de blir när man öppnar de.

Kort 5
Ser ut som ett väldigt vanligt kort till man öppnar de.

Kort 5
Inuti när man öppnar de.

Kort 5
Hur de ser ut liggande.

Kort 6
Ett vanligt framifrån.

Kort 6 
Men när man öppnar de kommer de fram en blombukett.

Kort 7
Ett kort som jag gjorde för en utmaning med Steampunk tema.

Kort 7
Inuti hur de ser ut använde mig av en toolboxvikning.

Kort 8
Card in a box med påsktema.

Kort 8
Från ena sidan.

Kort 8
Från andra sidan.

Kort 9
Toolbox kort igen med lite tema av steampunk ett beställningskort till en kille.

Kort 9
Hur de blev inuti.

Kort 10
Ett annat kort som ser vanligt ut när man ser de framifrån.

Kort 10
Men blir annorlunda när man öppnar de ett aningen 3-d kort.

Kort 11
Ett kort jag gjort från material som jag fått skickat till mig av en vän Carola.

Kort 11
Inuti blev de så här av materialet hon skickade till mig Carola.

Kort 12
Ett kuvert som jag gjode ett kort av istället för att lägga ett kort i de.

Kort 12
Baksidan av kortet.

Kort 12
Insidan av de kuvertet.

Kort 13
Ett till sånt kuvert utsidan.

Kort 13
Insidan av de kuvertet som blev ett kort.

Kort 14
Ett kortkit som jag fått å gjort av de material som kom till mig.

Kort 14
Insidan av de kortet som jag gjorde en sedelficka i oxå.

Kort 15
Ett till kort som är gjort av material jag fått skickat till mig.

Kort 15
Insidan av de kortet.

Kort 16
De är oxå ett kort jag gjort av material jag fått skickat till mig från en underbar grupp jag är med i, de är så skoj att få hem material å sen skapa av de som kommer hem i brevlådan alltid lika skoj för man vet aldrig vad som kommer.

Kort 16
Insidan av de kortet.

Kort 17 
Ett bokkort jag gjort till en som ville köpa ett med beskrivningen till.

Kort 18
Oxå ett kort gjort av material som kommit hem i brevlådan.

Kort 18
Insidan av de kortet.

Kort 18
Baksidan av kortet.

Här kom en liten samlig av lite olika kort med blandade teman å vikningar som jag provat på å alla lika skoj att göra.

Ha de gott alla å på återseende.
Lämna gärna ett litet fotspår efter er på vägen ut Kramar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar