lördag 12 december 2015

Album

Ett litet album!
Hejsan alla idag visar jag ett litet album som jag är med å tävlar med hos En liten butik i Mörrum
Så mitt bidrag blev ett litet album med Pion papper för dom var så otroligt vackra de är valentine papperna jag använt till detta.

Framsidan satte jag ett maja papper å lite tredekorationer den stansade jag ut en sizzix blomma julrosen å satte fast sen lite spets å halvpärlor.
Stängningen använde jag vinröda sidenband å lite charms som jag hängde fast å en lite röd bjällra på varje band.

På albumets rygg satte jag fast en trädekoration som jag blingade till med lite halvpärlor å wink of stella pennan clear.

Baksidan fick maja papper å lite spets.

De blev ett album med 8 sidor invändigt.

Första sidan satte jag en ängel på å på den andra satte jag två remsor så man kan sticka ner en tag eller ett kort om man så vill.

Nästa uppslag vart de oxå så man kan sätta ner kort eller tags p på sidan bredvid satte jag fast en liten ficka att sticka fast nåt i.

Här använde jag Martha Stewart stansen för att få till mönstret på den svarta fickan å även på den ficka som finns på sidan bredvid....sen klippte jag ut två fjärilar från papperna som jag limmade fast.

Här lämnade jag ena sidan med bara mönster papper så man kan fästa bilder, på den sidan å på andra satte jag ett band över sidan som man kan sticka ner når under.

Här satte jag svarta hörn an kan sticka in en större bild under å på andra sidan en smal remsa man kan sticka in bild under.

Här är liknande fickor som dom andra å allt går i kärlekens tema litegrann.

Alla rosorna på papperna har jag använt wink of stella på för att få lite glittereffekt.

Här lämnade jag oxå ena sidan utan nån fack eller ficka å på andra sidan en ficka nertill.

Sista sidan lämnade jag oxå ren å på pärmens insida fäste jag två små änglar som jag oxå glittrade på me wink of stella clear.

Hoppas ni tyckte om de å på återseende Kramar Laila!







1 kommentar:

  1. Ett fantastiskt album :) Tack för att du är med och tävlar hos En Liten Butik. Kram Tesa

    SvaraRadera